Pigg

Jaoo, jag är pigg!! Inte trött alls.. Istället lyssnar jag på musik alldeles för högt och provar massa gamla kläder :P Hoppas inte grannarna hör musiken så jag väcker dom haha.. I så fall får dom komma och knacka på :P Blir partysugen när ja lyssnar på all bra musik =) Dansar runt här i lägenheten för mig själv :D

Jag vill kunna va bra på att sy! Då hade jag köpt fina tyger jämt och sytt upp massa partyklänningar. Kanske skulle ta och köpa sig lite tyg och sätta sig framför symaskinen och ha mamma bredvid mig och försöka. Har inte testat att sy förutom i skolan melan 7-9.. Jag kanske har blivit bättre? Kan ju hoppas :D Försöka skadar ju inte iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0