Rallybrudar

Han kom hem vid sex-tiden ungefär. Då blev det kvällsmat och sen en dusch. Gick ner hit igen och nu har vi precis kollat klart på Rallybrudar :) Helt okej film, rolig :P Vet inte vad jag tyckte om slutet riktigt men.. Hade kunnat vart bättre :) men kommer det en tvåa tro? Det märks ;P

Gud va denna dagen har gått fort. Har gjort en massa saker så har vart stressad precis hela dagen. Fått massa vettigt gjort så nu är jag helt slut.. Eller? Nahh inte direkt. Dagen har gått fruktansvärt segt och ja har inte gjort nått vettigt alls :P Men nu är gos hemma så nu ska jag inte klaga mer och prata mer om att jag har så lite att göra ;P

Nu ska vi lyssna på Sånt e livet och inte göra nått speciellt alls ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0