Ska jag? Ska jag inte? Eller ska jag?

Pappa ringde mig förut och frågade om jag hade lust att åka med han och Lina till Västerås imorgon. Dom ska nämligen dit med Linas hund Keenahi som inte är hundra. Ska dit på undersökning och sånt där tror jag han sa. Och då åker dom imorgon vid halv tio ungefär. Sen när dom är klara i Västerås så åker dom till min faster och hennes kille i Falun och sover över där tills på onsdag. Skulle va jättekul att träffa dom eftersom man gör det alldeles för sällan när dom bor så långt ifrån. Så detta skulle ju vara ett kanontillfälle för att få träffa dom. Men nu är jag i valet och kvalet om jag ska åka med eller inte. Blir ju väldigt mycket bilåkning. Först lite drygt 3 timmar till Västerås, och sen ungefär 2 timmar till Falun. Och sen hem därifrån till Åmål redan dagen efter. Och jag som inte mår helt bra heller. Vet inte om jag är så sugen på att åka så mycket bil när jag bara snorar och nyser hela tiden. Vet att dom gärna vill ha med mig så jag vill inte stanna hemma för deras skull heller. Och för min skull också. JAG vill men vill min kropp det?

Återstår att se imorron när jag vaknar. Tvekar jag stannar jag nog hemma, rädd att jag ångrar mig sen annars =/ Nåja, får se hur det blir med det imorron som sagt. Ska borsta tänderna nu och försöka sova så gott jag kan.

Sov så gott hörrni!

♥ PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

åk med! (:

2009-03-24 @ 09:09:51
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0