Skönt!

Fick av Louise:

Hej!
För det första så skulle en man från utlandet garanterat inte fått tillåtelse att flytta till Sverige om han mördat och våldtagit. Det är ganska stränga lagar kring det. För det andra så finns mord, våldtäkt och sådana brott alltid med i ALLA register hela livet. Det är inget som "går bort" direkt. För det tredje så syns det ganska väl vem som skrivit kommentaren till dig Emilia - hon brukar vara ganska otrevlig och det är min sambos ex så ta inte åt dig av det. Åmål är proffs på rykten och att hitta på att en människa mördat och våldtagit för att skydda sina barn är fel Marie. Hur kul det än är att skvallra.
Ha det bra Emilia.

Tack Louise, nu är jag inte lika besviken av kommentaren jag fick förut av denna osmarta människa!

Kommentarer
Postat av: louise

;)

Det ska du inte vara för den kommentaren är nog riktad mer mot mig men hon vågar inte skriva ii min blogg p.g.a. ip-numret!

Ha en trevlig kväll, kram!

2009-03-28 @ 23:52:54
URL: http://lollolisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det ju inte så att jag säger att jag TROR PÅ att han har våldagit någon ,eller hur?

Men vad gäller att skydda sina barn så tror man hellre på ryktena och är lite försiktigare kring det hela än blåser över det som ingenting.För man vet aldrig,eller hur?

Mördat har han.Det är inget att diskutera eftersom jag känner de enda vännerna han hade i denna stad.Tills de fick reda på detta och ville hålla sina barn från honom för deras skull.

Han har inte fru och barn.Han bor på Åsen,ensam.

Ni kan diskutera ip-nummer bäst ni vill,mina kommentarer är inte otrevliga.Det är så en förälder tänker.Men ni kanske skulle låta honom komma fram och gosa med era barn om ni nu hade några?

2009-03-29 @ 16:41:58
Postat av: Emilia

SVAR:

Klart jag tar det säkra före det osäkra. Det skulle aldrig falla mig in att bara strunta i något man tror sig vara ett rykte. Det spelar ingen roll om jag tar reda på vem du är. Tycker ändå det var så mycket som var riktat till just mig. Som du skrev nu igen: "Men ni kanske skulle låta honom komma fram och gosa med era barn om ni nu hade några?" Nu är du ju där igen.. Men jag orkar inte stri, tack för varningarna iallafall. Ska tänka på detta och INTE ignorera det som du trodde. Ha det fint!

2009-03-29 @ 22:08:59
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,men nu var det inte riktat till dig utan mer till ALLA som bara tar det som ett "rykte".Det handlar inte om att vara elak eller hård från min sida utan mer som att man ska vara rädd om sig och de man håller kära...

2009-03-29 @ 22:17:15
Postat av: Emilia

Jaa absolut, jag håller med!

2009-03-29 @ 22:25:25
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0