Slutkörd

Alex va inte blyg med att trötta ut oss på uppvärmningen idag iallafall :P Jogga, spring, sparka i rumpan, höga knän, upp å ner, "indianhopp" och spring igen typ.. och grodhopp och armhävningar. Dom sista grodhoppen skippa jag. Hade ju nästan precis ätit innan det var dags för träning så jag fick sån jävla håll och kändes som jag skulle spy upp min lilla kvällsmat. När det var dags att köra danserna skakade allt låren gött. Jisses! Tog ett tag innan dom kunde slappna av igen :P Träningsvärk i benen imorgon står på schemat ;P

Har precis tagit en välbehövlig dusch. Ligger i morgonrocken under täcket nu och kollar på Californiacation. Serie på fyran som går sent på måndagar efter nyheterna. Perfekt att kolla på efter träning och en dusch :)

Upp åtta imorgon. Mamma och pappa ska bort så jag ska passa Minja hela dan. Halv nio kommer pappa och hämtar mig. Bara att va pigg och se glad ut de ;P behöver ju inte göra mig iordning iallafall och det är nice :P Hem och slänga mig i soffan och kolla på femman och trean som jag inte har här :D haha..

Nu ska jag kika i kylen om jag har någon mjölk kvar. Varm o´boy skulle inte sitta fel just nu känner jag!




Kommentarer
Postat av: sofie

ja, det är den verkligen! Den var så sjukt kul också :D

2009-03-09 @ 23:40:23
URL: http://skogstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0