Städat

Danslokalen är städad och fin :) När jag va färdig gick jag bort till Ica och köpte diskmedel och dagens mat :) Blir potatis och purjolökssoppa. Jag och Henrik trodde vi köpte vitlöksbröd igår men det var ostfyllda istället. Där blev vi lite besvikna men det var helt okej :) Så idag blir det soppa och bröd till :) Soppan står och puttrar på spisen och brödet är i ugnen. Ska bli gott med mat för nu börjar jag bli hungrig.

Så snart mat alltså. Soltid klockan 18.00 ikväll också. Skönt! Träning ikväll 20.30-22.00. Det ska bli roligt :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu ligger väl du och solar och har det gött. Men du har det nog inte lika gött som jag hade det igår då jag gick i linne i london för det var så varmt och soligt!! ;op Puss sis!

2009-03-16 @ 18:20:05
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0