Stekas i grillen lite

Har soltid klockan 17.00!  Ska bli skönt att sola lite för nu har jag blivit blekfis igen :P Det gillar jag inte, känner mig mycket fräshare när jag har lite färg :) Drar på mig joggingskorna och tar en rask promenad till badhuset i min nya mysdress ;P Sen när jag solat tar jag en promenad till mina kära föräldrar. Fick en sak av min faster idag så ska ringa och säga tack :) Hon och hennes sambo åker till Mexico imorgon och är borta i två veckor. Så jag passar på att ringa och tacka innan dom åker :) Min mobil är ju knasig så kan inte prata i den. Har fått fnatt så headsetet sätts på när jag pratar. Och jag har ju inte ens ett headset, så när det sätts på stängs ljudet av och man hör ingenting. Märkligt! Behöver en ny mobil kanske? JA- AA!

Väntar på att That 70´s show ska börja nu.. 15.55 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0