Storm?

Okej, jag ska väl egentligen inte klaga nu när jag äntligen fått min efterlängtade sol. Men vad är det med blåsten? Jag håller ju på att blåsa bort och när man går i motvind och det kommer en jävla blåst som rör upp allt damm och grus som ligger på backen.. Blir ju blind för fasen. Men men, det ska väl alltid vara något fel antar jag. Är det mulet vill man ha sol.. Är det sol blåser det. Nåja, nu är jag inne igen iallafall. Här blåser det iallafall inte ;)

Blev lunch med mamma, Sofia, Rosmarie och Mia på Thaiköket :) Tryckte i mig två portioner och en kopp kaffe på det. Gissa om jag blev mätt?! Men gott var det, mycket gott! Men det räcker allt att äta det ibland, man tröttnar väldigt lätt på smaken :P Men emellanåt smakar det bra ;) När vi sa hej då gick jag upp en sväng till mig igen och ringde Henrik. Jag stannar hos han tills på torsdag så jag kom på att jag gör en ordentlig städning i danslokalen idag istället för imorgon när jag inte är hemma. Så jag är nyss hemkommen därifrån. Så nu håller det sig förhoppningsvis fint tills på torsdag om inte nån jävel stökar ner riktigt ordentligt :P

Ska packa ihop lite saker nu som jag ha med mig till Bengtsfors.

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0