Time to work

Käkat mat som var väldigt gott, gjort lite danssteg till dagens lektioner och sovit en halvtimme ungefär. Vaknade precis och nu ska jag piggna till lite innan jag ska iväg och jobba 18-21.00. Blev hur seg som helst nu när jag sov en stund, men jag ska slå på kaffebryggaren och dricka en kopp eller två så är jag nog inte lika trött sen längre :)

Det är konstigt vad fort man börjar drömma egentligen när man somnar. Hann drömma en himla massa nu när jag sov i endast en halvtimme. Fatta inte riktigt vart jag var när alarmet på mobilen ringde. Fränt att man kan drömma egentligen, då kan man vara precis vem som helst, göra precis vad som helst och vara med precis vem som helst ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0