Tips!

Nu rullar eftertexterna på filmen och jag känner hur trött och seg jag börjar bli.  Ska nog sätta i en till film när jag ändå är igång :) Frågan är vilken? Har redan sett alla han har här.. Hmm!

Ska passa på att tipsa om en jättebra handkräm från Yves Rocher som jag fick av mamma i julklapp. Den gör händerna jättelena och luktar hur gott som helst! Det är en fuktgivande handkräm så den är inte sådär tjock och svår att smörja in. Utan den är superbra! Yves Rocher har även andra hudprodukter som är jättebra. Har en upplaga hemma för ansikte, kropp, duschkrämer m.m. Är verkligen något jag rekomenderar :)


Crém hydratante pour les mains
Moisturising handcrem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0