Tränat!

Va jätteroligt att träna, i love it :) Man känner sig så duktig efteråt när man har kört hårt. Blev en promenad hem ifrån Karlberg också :) Sen följde ja med Alex och Challe till Ica och köpte lite mat. Fick bli rostat bröd, ost och marmelad :D Blev så himla sugen på det så det har ja nyss fått i mig :) Köpte riskakor också, men det orkar jag inte med nu så dom sparar ja :)

Orkar inte duscha heller, va fräsh ja är. Men jag fick slänga mig i sängen direkt, kände mig helt slut. Så nu har jag redan krypit under täcket faktiskt. Oerhört skönt! Får se när ja lägger mig idag, dröjer nog inte länge tror ja. Ska upp och passa Minja imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din jävla lortgris..hahahaha

2009-03-29 @ 22:22:14
Postat av: Emilia

Hahahaha jajaaa ;D

2009-03-29 @ 22:26:42
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0