Ute i snön

Det blev en timmes lång promenad :) Skönt att komma ut lite, men solen fattas! Var även väldigt halt att gå med mina joggingskor på mig. OCH jag har träningsvärk i låren idag. Men jag staplade mig fram och benen mjuknades upp efter en stund ;P När vi kom hem la sig Minja direkt.. Trött idag :P Inte svårt att vara hundvakt åt henne. Hon sover bara ändå :D

  
Ute och går med min sötnos :) jag ser förövrigt ut som enn michelingubbe :P

När vi kom hem igen kura jag ner mig under filten i soffan framför tvn. Kollat lite på ett gammalt Top Model avsnitt, Oprah och nu är det Rachael Ray. Allt hon lagar ser så gott ut så det börjar kurra lite i magen :P Men klockan är ju bara tjugo över tolv så lite till får jag allt vänta tills jag ska äta :) Mamma sparade mat från gårdagen som dom åt. Så idag ska jag äta mammas mat. Underbart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0