God natt

Halvligger i sängen med datorn i knät i min girly girly lägenhet och kollar på Kvällsöppet med Ekdalh :D Pratar om dödsstraff osv osv. Englas mamma är med och pratar också. Väldigt intressant faktiskt! Sitter och pratar med Manuela på msn och vi har våra som diskutioner vill jag lova. Har våra funderingar men fortsätter vi lyssna på det dom pratar om får vi svar på våra funderingar :D Inte varje dag vi kollar på debatt vill jag lova ;P

Blir nog natti för min del när det är slut.. Tänkte borsta tänderna nu när det är reklam men jag sitter så gött så jag gör det sen istället ;P

Saknar Henrik väldigt mycket nu också. Pratar med han nu iallafall :) Baby ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0