Våfflor

Äntligen hemma i Åmål =) Biten mellan Karlstad - Åmål gick jättefort. Skönt det! När jag vi kom in blev det våfflor :) Är så mätt så jag spyr snart. Inte kul, inte kul.. Men slängt mig i soffan under filten nu framför tvn. Måste vila magen lite! Så fort jag äter nått sött så värker det i magen. Jag har nog gjort så magen inte "tål" det längre haha.. Vet inte om man ska ta de negativt eller positivt :P

Mamma ska sy upp mina gardiner idag tror jag :) Så dom får jag med mig hem igen, wiihoo..

 

Haha kolla det söta oranga våffeljärnet som hängt med många år :D När jag va liten var det fortfarande varmt och då tänkte jag göra egna våfflor genom att låtsas att tidningspapper var smeten. Och ni kan ju tänka er hur det gick. Började såklart brinna. Vilken skitunge jag var :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0