Bra dag!

Idag har jag inte gjort nått större alls :) Imorse gick jag och köpte en baguette på Ica och sen gick jag upp till mammas kontor för att käka frukost och hälsa på henne lite :) Sen städade jag danslokalen och tog en promenad hem till mamma och pappa.. La mig i solen och där låg jag hela dagen nästan ;P Och jag har inte lärt mig än.. Att det aldrig är bra att somna i solen när man inte har smörjt in sig lite.. Så jag somnade såklart och har brännt mig lite lätt nu känner jag haha.. Ska ta mig en kall och skön dusch nu innan jag ska krypa ner och lägga mig :) Ska träffa Alex och Manuela ganska så tidigt imorgon så dom kan lära mig det jag missade på sommardansen när jag var sjuk :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0