Gokväll!

Fan va kass jag är på att uppdatera då? Men jag har inte suttit vid datorn nått idag så det kan ju kanske bero på det? :P Jag är ju inte så hipp så jag kan blogga från mobilen.. Men det klarar jag mig utan faktiskt ;) Idag har jag städat danslokalen, skickat iväg CV till ett jobb, käkat makaroner och köttfärssås hos mamma och pappa, slappat framför tvn och legat och sneglat ut.. Höll tummarna för att det skulle bli en smula varmare, men det blev det inte. Solen kikade fram men det var inte varmt för det :P Sen blev det promenad hem till mig igen vid sex-tiden.. Tog det lugnt en timme innan jag och Manuela gick bort till danslokalen. Blev träning kvart i åtta till kvart över nio.. Lika roligt idag som dom andra dagarna vi dansat denna veckan :D I love it! Drog till Ica efteråt med Manne och Alex.. vi köpte oss riskakor och lite annat och sen pallra vi oss hemåt till vårt.. Nu ikväll har jag inte gjort nått speciellt alls.. käkat riskakor och kollat på nån film på tvn som jag inte hängde med i alls.. Men den är slut nu som tur är ^^ Ska borsta tänderna nu och sen sussa :) Imorron kommer pappa och lagar proppen som gått.. Nej, jag kan inte det själv!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nr: 1 Köttfärssås och makaroner??? Dan som var kocken???

Nr: 2 Kommer upp en dag till veckan när Ni haft sommardans. Jag saknar våra eftersnacksstunder ;o)

Nr: 3 Man kan INTE LAGA en propp - man BYTER den

2009-05-15 @ 09:01:18
Postat av: Emilia

Nr: 1 Jajjamen, pappa som lagat!

Nr: 2 Absolut, gör det! Du är saknad vid bordet ;)

Nr: 3 Okej, förlåt mig.. Jag är inte bra på sånt

2009-05-15 @ 10:00:57
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0