Grillkväll!

Det var självklart hur kul som helst hos Fia och Ove igår :) Efter halv sju kom Alex och hämtade mig och Manuela.. Sen kom även Elin och hennes Mr. R ;) Och en halvtimme senare kom Alexandra.. Vi hade huur trevligt som helst! Grillade, åt massa mat, skrattade och hade våra diskutioner ;) Får vi verkligen göra om igen, det var så kul att träffa alla!

Halv två åkte vi hem och när jag kom hem kunde jag verkligen inte somna.. Låg vaken till fyra ungefär! Vid åtta imorse fick jag ett sms av mitt gos att han satt på bussen och var påväg till mig :) Så vid halv nio ungefär kom han och kröp ner brevid mig i sängen :) Har bara legat och kramats och tagit det lugnt hela dagen. Så nu är jag utvilad minsann ;) Han tog bussen hem klockan fyra och då knalla jag hem till mamma och pappa.. Så nu är jag här :)

Vet inte om det blir partaj idag eller inte? Jag är festsugen som fasen men vet inte vad det blir än.. kanske t.om blir så att jag tar bussen till Bengtsfors för att träffa Henrik igen :P Dom har fått en ny båt så den skulle inte vara fel att åka ut med ikväll i solen :) Det märks senare hur det bilr ;)

Ha en fortsatt bra lördag!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0