Hej :)

Dåligt med uppdatering var det häär! Men igår åkte jag till Henrik och vi myste hela kvällen så jag kände inte för att sätta mig vid en dator ;P Vi kikade på filmer och låg i soffan och bara tog det lugnt hela kvällen.. Vi kom i säng lite innan två och somnade vid tre eller nått.. Ingen utav oss var direkt trötta så vi låg och masa och skratta åt allting istället innan vi bestämde oss för att försöka somna :P Vilket vid gjorde till slut ;P

Imorse ringde klockan 7 eftersom Henrik skulle till skolan.. Åh nej, det orkade vi inte med.. Så vi somnade om och klockan ringde 8 igen.. Va nära att vi inte kom upp då heller, men lite tjöt från hans mamma så pallra vi oss upp.. Tog bussen klockan nio istället :) Vaknade upp i Åmål med märke på ena kinden för jag legat på Henriks axel och sovit halva vägen.. Mycket snyggt när det blir så ;) Jag kom hem lite innan tio och jag gick och la mig och sov en timme ungefär för jag var fortfarande trött.. Men nu är jag uppe och ganska så pigg ;)

Ska dra på mig myskläder nu och gå bort till mamma och pappa. Lovade igår att jag ska stå för maten idag nämligen. Min berömda lax med bulgur och den kalla goda såsen. Så jag ska snart gå bort dit och börja i köket ;)

Ikväll blir det mys hemma hos Fröken Westlund igen :D Jag, Manuela, Alex och Emelie ska dit ;) KUUUL! Vädret är väl inte det roligaste direkt men =/ Vi har roligt ändå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa :) roligt roligt! Ska bli roligt att få ha dig igen tycker jag, eller fortfarande kanske man säger. :)

2009-05-07 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0