Helgen!

Håhå jaja, vilken bra helg jag har haft :) I lördags blev det fest ändå och det blev förfest hos Sofia Edvinsson med några goa tjejer :) Var jätteskoj! Vi tog en taxi in till XO där vi var en sväng och sen fick det blev Hc.. Nästan lika dött och tråkigt som det var förra helgen men det hindra inte mig, Manuela och Matilda att röja på dansgolvet. Vi var helt själva och hade gott om plats att dansa, haha :D Vi tröttnade efter en stund så vi knallade bort till Ceylan och käka fyllemat innan vi gick hem.. Lyckad kväll även fast det var dåligt med folk :)

Igår var jag i Bengtsfors hela dagen.. Jag och Henrik låg och soov halva dagen och sen fixa vi med deras båt osv. Härlig dag ute i solen! Imorse tog vi bussen halv åtta eftersom han skulle till skolan så nu ligger jag hemma hos mig i sängen och tar det lilla lugna :) Är ganska så trött så jag kanske tar och sover en timme eller nått innan jag tar tag i denna dagen :) Är fint väder än så länge så idag kanske jag får sola :)

Snor lite bilder av Manuela och Navas från lördagen eftersom jag inte har nån kamera som funkar :P
























Kommentarer
Postat av: Lina

Men shit va lite folk på HC! Eller va det precis innan stängning? Haha det är ju helt tomt på golvet :-D

2009-05-25 @ 12:43:26
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahah nej det var inte innan stängning! Det var innan resten kom.. Suck haha

2009-05-25 @ 18:44:21
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Hahahahahah!!

2009-05-26 @ 00:53:32
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0