Helgen!

Den har varit kanon :) Vart med mina nära och kära i solen och festat m.m :) I fredags åkte jag ju till Bengtsfors tjugo i fem.. När jag kom fram kom Sanna, Mattias och Henrik och hämtade mig vid bussterminalen :) Då åkte vi till Henrik och då var även Kim och Jonathan där :) Hade glömt att köpa grillmat inför kvällen så dom åkte in och köpte det.. men jag, Henrik och Kim stannade kvar.. Dom lagade Henriks båt som dom ska sälja och jag kollade mest på ;P När dom var klara satte vi oss i gräset bakom ladugården i solen och tog oss lite dricka.. Var himla skönt :) Sen kom dom andra tillbaka och hade köpt en jävla massa kött, 2 kg pommes frites, vitlökssmör som vi hade på köttet och grönpepparsås.. Var hur gott som helst :D Vi hade tänkt att grilla ju men Henriks och deras grill funka inte som den borde och då tänkte vi att dom kunde köpa med sig en-gångs-grillar istället.. Men så blev det inte så vi stekte köttet istället :P Men det var minst lika gott det.. Satt ute i solen vid sjön och njöt av maten ;P Sen när vi va mätta gick vi in till Henrik och hade skojsigt :D Vid elva ungefär skulle vi åka på en fest.. Men jag och Henrik var så sega och trötta så vi stannade faktiskt hemma :) Satte på en film och myste i soffan istället.. Men jag tror jag sov precis hela filmen för jag minns absolut ingenting haha.. Nåja :)

Sanna och Mattias kom och hämtade oss på lördag sen vid två ungefär.. Åkte in till Kim och sen tog jag bussen hem vid tre :) När jag klev av gick jag hem till mamma och pappa där Manuela var :) Vi blev bjudna på köttfärspaj :) Sen knalla vi hemåt och börja göra oss iordning.. Vid sju ungefär var vi hemma hos Emelie och Andreas för att förfesta.. Kul att Alexandra kom dit när hon ändå var hemma i Åmål och hälsade på :D Så det blev mycket tjöt och skratt ;D Vi drog bort till Hc vid tolv eller nått och där var det inte en jävel nästan.. Så vi gick in och vände direkt nästan :P Blev en pizza på Ceylan och en jävla massa skratt åt Johanna och Emelies kusin David.. Vilken stjärna :D

Jag åkte med Jacob till Bengtsfors och hoppade av vid Kim :) där var Henrik, Kim och Mattias.. Satt och tjöta med dom ett tag innan i bestämde oss för att krypa ner och lägga oss :) Sov brevid Henrik på en madrass på golvet och vi sov så gott så :D Låg och gosa hela morronen och sen tog jag bussen hem vid tre :) Gick av vid mamma och pappa även idag och där gjorde jag inget speciellt alls.. Låg och kollade på tvn hela eftermiddan bara.. Mamsen är sjuk, stackarn :(

Snor kort ifrån Manuela sen gårdagen ;P











Jag och Johanna visar våra snygga moves, haha :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vi är så grymmmmma :D

2009-05-18 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0