Ideér!

Ligger nyduschad i min säng och spånar på lite ideér till hösten danstermin. Här är man ute i god tid ;) Älskar Pinks låt Dear Mr. President! Den ska jag ha till en av mina grupper :) Kan bli riktigt bra tror jag! Gillar verkligen texten i låten! Så det får bli den låten, en riktigt girlpowerlåt och en till lite mer jazzigare :) Så nu längtar jag tills jag kan sätta igång med danserna :) ska bli kul att ha en ny grupp till hösten också :)



Nu längtar jag även riktigt mycket tills jag och Manuela ska på Pink den 10 november! FAN VA KUL VI SKA HA! Eftersom jag var världens snällaste och bästa kompis och ge henne det i 20 års present så drar vi :D Wihoo!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Stålis

Mycket bra låt val!!! otroligt bra låt...puss

2009-05-05 @ 09:51:43
Postat av: Lisa

Får man vara så nyfiken och fråga vilken grupp som är lyckligt lottade att få ha denna :)?

2009-05-06 @ 21:16:08
URL: http://lillalisus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0