It´s friday and I am..

piggare ;) Ingen feber idag vilket jag inte hade på hela dagen igår heller.. Har bara spytt två gånger och det gjorde jag i tisdags kväll/natt så nu smittas jag förhoppningsvis inte.. man smittar ju i 48h men nu så kan jag nog ut och träffa folk ;P Jag har ju suttit inne för jag är snäll och inte vill smitta folk.. Annars hade jag nog kunnat åka ner å kolla på dansträningen igår.. Men snäll som jag är stannar jag hemma och tänker på dom andra ;)

Sov väldigt bra i natt också, vaknade inte en enda gång - APPLÅD ;) Har iofs fortfarande väldigt svårt att äta.. Kan inte äta mycket innan det börjar kännas i magen.. Tråkigt men sant.. Inte sugen på mat heller för den delen! Fick i mig en halv rostad macka förut.. Sen tog det stopp.. Nåja, det går väl över snart tänker jag :) Det enda jag är sugen på just nu är en riktig seg och go kladdkaka.. Det är väl det sista jag borde vara sugen på egentligen? Haha.. Det får jag inte äta ändå så den idén kan jag lägga åt sidan ;)

Ikväll ska vi hem till Sofia W och Ove och grilla :D Ovanligt? ;) haha.. Men Alexandra är ju hemma i Åmål nu så då bestämde vi oss för att dra ihop ett gäng och umgås lite =) Hon ska även klippa mina slitna toppar litegrann.. Huur snällt som helst ;) Så ikväll får jag skratta och må bra :)

Nu ska jag ner och lägga mig under täcket en stund innan mamma och pappa kommer hem igen (dom är och handlar). Sen blir det väl mat tror jag och sen får dom faktiskt köra ner mig till my place :P Hem och duscha och göra mig iordning :) Klockan sju ska vi va hos familjen Westlund Englund ;)

Ha en fortsatt bra fredag om jag inte skriver senare :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0