Jovars..

Sov mycket bättre i natt, vaknade faktiskt bara en gång.. Gick upp för en timme sen ungefär och idag har jag ingen feber (än så länge).. Skönt det! Fick även i mig lite mer kräm idag än vad jag fick igår.. Kan inte äta nånting annat än kräm än känns det som.. Inte sugen på nått, usch!

Har fortfarande värk i varenda led i kroppen =/ nacken, ryggen, knäna, armarna osv.. Inte kul alls =/ Hoppas jag är bättre imorron då vi ska till Sofia W och grilla.. Det vill man ju inte missa :) Tror inte jag ska dricka nånting då isåfall.. Då ligger jag väl och spyr hela kvällen ^^ haha..

Nu ska jag lägga mig framför tvn och sova - kolla tv - sova - kolla tv ungefär hela dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spyr brukar du ju göra ändå/Fia

2009-05-21 @ 12:51:15
Postat av: challeballe

dra en flaska minttu så renar du kroppen och blir frisk :D funka för mej och min influensa iaf! haha.

2009-05-21 @ 13:42:06
URL: http://chaasy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0