Kärlek!

Prata nyss med Henrik! Han sa att han ville komma hit idag men tittade på klockan försent och då hade den sista bussen redan gått =( Men jag åker ganska tidigt till han imorron så vi kan mysa hela eftermiddag/kvällen istället :)

Det är så underbart att vara med honom! Vi myser verkligen varje gång vi ses! Kramas och pussas hela kvällen, ligger och tullar i varandras hår osv. Vi har varit tillsammans i över 1 år och 10 månader och jag känner mig lika nykär än när jag tänker på honom. Kan bara ligga och titta på honom och känna va mycket jag tycker om honom. Det är så himla skönt att känna så för nån! Kärlek! Jag är mig själv rakt igenom när jag är med han och jag har aldrig kännt såhär för någon förr. Mitt längsta och bästa förhållande jag haft.. Det har gått lite upp och ner ibland men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. När vi inte bor tillsammans längre så känns det så bra när man saknar varandra. Det finns inget bättre än att ses då!

Som sagt, jag älskar honom av hela mitt hjärta! Han är den bästa jag vet!

Massa kärlek till dig mitt gos!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va härligt Emilia! Kärlek är det bästa och finaste som finns, Så det ska man ta vara på. Stoor kraam

2009-05-12 @ 09:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0