Kollat film!

Började kolla på Deja vu förut.. men sen när det var Nyheter zappade jag lite och fastnade för en film som började vid 22.00 som gick på 7an.. Open Window hette den.. Jävligt tragisk film men himla bra faktiskt.. Gilla den! Handlade om en tjej och en kille som hade det hur bra som helst, nyförlovade och allt.. Sen blev hon våldtagen av en idiot och hela deras förhållande rasade.. Men sen blev det självklart ett lyckligt slut på filmen :) Nu kanske jag har avslöjat lite för mycket men den tycker jag verkligen att ni ska se.. Tjejen var en grym skådespelare!

Precis lagt in en smörgås i ugnen så den ska tinas.. Jag blev plötsligt panikhungrig så jag får äta nåntinig innan jag lägger mig. Finns det något värre än att lägga sig då det kurrar i magen? Nope! Nåja, nu ska jag käka iallafall :) Och sen sussa! Imorgon fyller min underbara mamma år också! Jag får dit och hälsa på imorgon och hoppas att hon är piggare då!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0