Lovely :)

Igår kom jag till Karlstad vid halv fem ungefär.. Då tog jag mig en promenad hem till Lina och Erik :) Lina jobbade fortfarande men Erik var hemma så jag behövde inte sitta i trappuppgången denna gången, haha ;P Vi gick bort till ica för att köpa mat.. När vi kom hem lagade vii tacos och det var så gott så.. Sen så blev det hockey för hela slanten.. Men det gick ju skit så det var inte roligt att kolla längre =/ Men då satte vi på en film istället som vi kikade på :) Vid halv et ungefär kom vi i säng och jag somnade direkt :)

Vid nio imorse vaknade jag av att Linas katt Charisma satt på kanten vid mitt huvud och lekte med min lugg haha.. Sen så var jag pigg :P Låg och myste med henne en stund innan Lina och Erik pallra sig upp vid tio.. Nu sitter jag vid tvn och Lina grejar ute i köket. Så snart blir det frukost :)

Sen ska vi göra oss iordning lite och försöka komma ner till stan vid tolvtiden ungefär. Tänkte leta present till mamma som fyller år nästa vecka.. Måste in en sväng på systemet  också inför kvällens bravader ;)

Har det kanon här.. Är så glad när jag får träffa Lina :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0