Måndag!

Vaknade vid tio i ren panik av att jag kom på att jag skulle på möte klockan elva.. Flög upp ur sängen och slängde i mig en smörgås och gjorde mig iordning.. Sen var klockan bara halv elva när jag var klar så jag hade gott om tid ;P Efter mötet gick jag bort till danslokalen för att städa den. Alex va där och gjorde danssteg till sommardanserna.. Det var ju tur jag fick lite sällskap ;P Jag blev klar för 20 minuter sen ungefär och just nu är jag på mammas kontor. Fick låna med mig nyckeln av henne igår för att mitt CV ligger på denna datorn.. Så nu har jag skrivit ut det :) Ska kila bort och köpa en blombukett till henne nu och gå hem till dom.. Hon fyller ju nämligen år idag :) Så idag får hon blommor och på torsdag när vi har kalas för henne får hon paketet som jag och Lina köpt ;)

Så nu ska jag knalla iväg :) Hoppas hon mår bättre idag förresten! 

GRATTIS MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0