Massa hudkräm!

Träningen gick kanon igår.. Danserna blir bara roligare och roligare :D Vid halv nio fick jag gå ut med nyckeln till Henrik som kom med bussen eftersom jag slutade kvart över nio :) Efteråt knalla jag och Manuela hem i regnet och sen gick jag upp till mig :) Där låg goset nyduschad och naked i sängen :D Va mys att krama om han ;P För mig fick det bli en dusch och fem i tio ungefär kom vi kom på att vi blev sugna på nått gott.. Så vi sprang bort till Ica som för övrigt stänger tio.. Köpte lite yoghurt, vitlöksbröd, riskakor och en chokladkaka (som Henrik skulle ha såklart :P) När vi kom hem igen började det en film på sjuan som var himla bra.. Då myste vi framför tvn med allt gotta vi hade köpt :) Kom i säng sent eftersom vi inte var direkt trötta.. Han skulle massera mig och då ville ja att han skulle ta lotion.. Idioten trycker till för hårt så halva flaskan, om inte mer, sprutas ut på ryggen! Han bröt ihop av skratt och jag fick ligga blixtstilla så det inte ramla ner i sängen.. Herregud, hahah :P Han filma hur det såg ut, men det kan ja inte lägga ut eftersom jag har min rumpa upp i vädret :P Annars hade ja lagt ut de, fan va mycket lotion det är asså =P Tog ett tag att smörja ut allt vill ja lova.. Fick bli en helkkroppsmassage istället, haha..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.. Henrik knalla iväg till skolan innan halv nio och sen dess har jag inte gjort något speciellt alls.. Ska diska det vi käka på igår så jag håller det lika fint som det var igår när jag hade städat klart ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, det är väl en stor skräll att det alltid ska hända dej nått sånt. Jag tycker att du ska lägga ut filmen jag..=)))...alla vet ju redan vilken söt rompa du har ändå så..hahaha..PUSS

2009-05-19 @ 10:56:55
Postat av: jennifer

Ja det är han verkligen, hans koreografi till vår dans är jätterolig att dansa, och så proffsig. Lite nyfiken på varför alla kallar honom Gunnar :P

2009-05-19 @ 20:44:50
URL: http://jenniezlife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag instämmer haha :D

2009-05-20 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0