Mat!

Manuela kom över till mig en sväng och sen gick vi bort till danslokalen.. Jag städade och Manne var DJ ;P När jag var klar gick vi bort till Ica för där var mamma och pappa och handlade.. Åkte med dom hem och sen knalla Manuela hem till sina föräldrar :) Just nu gör jag inget speciellt alls.. Mamma står nere och grejar med maten så snart ska vi äta :)

Ikväll börjar sommardansen! Är laddad som fasen :D Tycker det ska bli jättekul! Minns inte sist jag var med på sommardansen? Så det ska bli himla kul :) Bra låtar och vi har Alex som instruktör. Kan ju inte bli så mycket bättre ;) Vi har träning ikväll, så innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Bara vara här tror jag :)

Nu ropade mamma, nu är det mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0