Mys pys!

Kom till Henrik igår efter fem :) Då la vi oss och gjorde inget speciellt alls.. Låg och pussades och kramades och tog det allmänt lugnt ;P Lyckades somna efter sex ungefär och vaknade halv nio! Ajj då, då fick vi gå upp :P Tog oss en dusch och sen blev det tvn och kvällsmat.. Kom i säng igen vid tolv ungefär och somnade ganska så sent.. Inte så konstigt kanske med tanke på att vi låg och sov på kvällen :P Var övertrötta så vi låg och skratta åt allt och ingenting i en timme eller nått.. Kramp i magen !!

När klockan ringde vid sju imorse så stängde vi av och somnade om till åtta istället.. Vi tog nio-bussen :) Pussa han hej då och nu har jag precis ätit frukost :) Ska kila bort till mamma och pappa nu och lägga mig i solen.. Det är ju varmt och skönt ute idag :) Iallafall än så länge! Moln vill vi inte ha!

Ikväll är det dans igen :D :D

Kommentarer
Postat av: fia

haha, Jag läste som att ni la er efter sex. (haft sex asså.. :)) (säkert de med iofs.. :P)

Du måste snart hjälpa mig o göra om min blogg igen snuttan.. Saknar dig!! <3

2009-05-13 @ 11:53:30
URL: http://soofiafiia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahah du är rolig du gumman :) Menade självklart klockslaget, men det går ju att tolka på olika sätt ;P Jasså? Visst, det kan jag göra :) Bara du blir lite mer aktiv i ditt bloggande ;D Kyss <3

2009-05-13 @ 18:16:19
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0