Myskväll!

Nu  sitter vi hos Sofia mätta och glada :D Blev pressad potatis, kalaskyckling och en himla god sallad =) Mätt som fan är jag nu.. Speciellt när man ska sätta sig och dricka vin efteråt :P men det går :) Siiter i Fia och Oves vardagsrum med dom, Manuela, Alex och Emelie ;) Mycket skratt vill jag lova.. Vi funderar på om vi ska beställa en taxi nu eller om vi ska ta en promenad hem sen som vi gjorde förra veckan hahah.. Inte helt osannolikt ifall Emelie har efterfest sen.. Det märks ;)

Nee nu ska jag fortsätta lyssna på deras tjöt.. Ove har ett föredrag om Black Jack just nu som ingen förstår sig nånting på hahhaa :D

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: challeballe

vet inte varför, men jag sitter här och fnissar åt ordet "kalaskyckling"..

2009-05-07 @ 23:40:08
URL: http://chaasy.blogspot.com
Postat av: Emilia

Haha :D Sofia satt brevid mig när jag skrev och jag frågade vad det hette som vi åt.. Jag trodde det var en vanlig kycklinggryta, men det var det minsann inte, utan kalaskyckling :D haha

2009-05-08 @ 10:40:00
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ove är så kul...haha. Tack för en lyckad kväll som alltid i erat sällskap!!! Ha en underbar helg hos syrran..=)..PUSS

2009-05-08 @ 11:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0