Omtumlande dag!

Tänker bara vara kortfattig nu för jag är så fruktansvärt trött så jag ska faktiskt gå och lägga mig så fort jag har duschat! Igår var det personalfest hos Sofia W med massa härliga människor :) Skrattade precis hela kvällen så jag hade kramp i både kinder och magen. Verkligen en lyckad kväll! Var hemma klockan tre i natt och upp klockan sju för att packa och förbereda sig inför dagens bravader. Varit dansuppvisning hela dagen.. Först en föreställning klockan tre och sen en halv sju. Var mycket skratt och tårar. Alex ska ju till New York till hösten så detta va hans sista dansuppvisning med oss. Vi avslutade med en väldigt fin och känslomässig dans och sen höll Sofia ett väldigt fint tal om Alex. Tror inte någons öga var torrt. Jobbigt och många tårar alltså. Kommer nog bli minst lika ledsamt imorron!

Men annars så har det gått skitbra.. Missade ni dagens föreställningar tycker jag att ni ska ta chansen imorron klockan tre :) För då kör vi en till occh det är den sista. Och nu är jag så sjukt trött så nu ska jag duscha och lägga mig och sova. Något jag inte gjort många timmar dom senaste tre dagarna!

Sov gott, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0