Skitväder =(

Åhh, jag blir så deprimerad när det är grått och blött ute.. Det ska ju vara sol !! Vart gömmer du dig nånstans? Hoppas du är i Karlstad för dit ska jag idag :) Ska till min underbara syster! Åker halv fyra och stannar tills på söndag.. Ska bli himla kul! Blir mycket äventyr och galenskaper som vanligt ;) Vet inte om jag skrivit det innan, men det blir iallafall ingen lastbilsutställning i Örebro.. Dom hann inte klart med deras lastbil så det blir ingenting.. Lite tråkigt, men det är ju ändå bra ifall det är sånt här väder imorron.. Inte så sugen på att stå utomhus i små kläder när det regnar sså förbannat :P

Igår var det en kanonkväll hos Sofia och Ove som vanligt :) Mycket skratt och roliga citat.. Halv ett kom taxin och vi åkte hem, jag gick och la mig direkt och somnade inte kort efter att jag la huvudet på kudden.. SKÖNT =) Vaknade vid tio idag och nu ska jag fixa iordning mig lite och packa inför en helg i Karlstad :)

PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: challeballe

ses i dimman imorn då kanske? :D haha.

kalaskycklingen fnissar jag åt än btw..

2009-05-08 @ 15:36:44
URL: http://chaasy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0