Städmorgon!

Idag vaknade jag vid tio och sen dess har jag städat lägenheten.. Så nu är det skinande rent här igen :) Ska gå bort till banken nu och fixa lite grejer och sen hem till mamma och pappa som vanligt ;P Klockan fem är det genrep på HC inför helgens uppvisning.. Sen blir det snabba ryck bort till familjen Stålhandske för att gå på sminkparty :D Ska vara där klockan sju och det kommer bli mycket trevligt! Sen när jag kommer hem är förhoppningsvis Henrik här :) Han tar 8-bussen så är han här efter halv nio.. Han får vara själv en stund men det gjorde inget sa han :P Vet inte riktigt hur sent det blir ikväll? Men inte så sent iallafall :)

Nu ska jag göra mig iordning inför dagen!


Johanna & jag förfestar hemma hos mig för ett tag sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0