Trevligt !!

Va jättetrevligt hos Sofia :) Va ganska många där faktiskt.. En tjej som höll i ljuspartyt och hon berättade om massa olika doftljus och avslappnade grejer osv. Väldigt mycket fint.. Men lite för dyrt för mig =/ Men jag köpte iallafall en grej man sätter upp på väggen.. Ser ut  som en liten hylla nästan som det är ljus i.. Längtar tills jag får den så jag kan sätta upp den :) Den kosta 319:- så det var ju inte så farligt ändå :)

När hon hade pratat klart och vi hade kikat och luktat på alla ljus osv så bjöd Sofia på pastasallad med pesto och bröd.. Jättegott verkligen! Åkte vid halv tio ungefär och då gick jag och Manuela till Ica och shoppade, hahah.. Rakhyvlar,deo jordgubbar osv.. Va vi skratta åt oss själva.. Ingen som förstår det komiska i det hela men det gör vi :D haha..

Ska bädda ner mig i sängen nu och kolla på tv eller nånting :) Imorron händer det roligheter igen, berättar mer imorron :)

 
 

www.partylite.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0