Roligt igår !!!

Riktigt rolig kväll igår :D Kan inte bli så mycket bättre när man är med tjejerna hos Emelie.. Va en himla rolig förfest! Sen så drog vi till Hc.. Massa folk överallt och Rydell och Quick spelade en stund.. får panik när det är så mycket folk så jag och Manuela knalla fram och tillbaka hela tiden :P Sen när dom hade spelat klart blev det massa, massa dans som vanligt ;) Träffade Henrik där också :) Han följde  med mig hem och vid tre tiden så blev jag så jävla hungrig så jag ringde Ceylan och knalla dit.. Inte en jävel på stan verkligen, det var helt dött haha.. sen så somnade vi och vaknade skafötters och hade Henriks fot i ansiktet. Liksom varför somnade vi så? + att jag hade sätt på tvn så den hade stått på hela natten.. Herregud :P Lyckades vakna vid tio och jag kom på att det är helgdag idag så det går typ bara två bussar på hela dagen. En tjugo över tio och en vid fyra. Så jag försökte få liv i Henrik i si så där tio minuter.. Till slut så gick det och han åkte hem :P Så jag jagade iväg han haha :D Ska nämligen och maja idag med mamma, pappa, Lina och Erik. Dom kom hit idag så jag vill umgås med dom idag ute i solen :) Så nu ska vi snart åka iväg till nått ställe och grilla korv och mysa :) Hört att Lina ska bada också? Var ju lite som en tradition och bada på 1a maj när man var liten.. Men jag tror jag skippar det idag faktiskt haha.. men då kanske jag piggnar till ;P

Men nu ska ja ringa mor och se om dom är på gång. Jag är hungring =)

Ha en bra 1 maj så hörs vi senare ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0