Bra dag!

Vissa dagar mår man bättre än andra! Idag har det varit en sån dag faktiskt.. Vet inte varför men jag har vart glad idag :) Blev dock ingen storstädning som det var tänkt :O Somnade framför tvn :( Och sen var jag tvungen att göra mig iordning till plåtningen! Halv sju var jag där och det gick bra :) Tog bara en halvtimme ungefär! Gick bort till danslokalen och väntade på att jag skulle börja halv åtta! Vara bara 5 st med idag, hälften var sjuka! Tråkigt =( Men så är det.. Vi tar en extraträning på måndag istället :) Krya på er flickor!

Ligger och myser med Skrållan nu! Hon är världens goaste.. Min lilla skrutt har blivit stor nu! Hon blev 6 månader i fredags (20 maj är hon född).. Men hon är fortfarande min lilla skitunge :) ♥

 



Vi är kära i varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0