Full fart!

Jaa, idag har dagen gått i ett! WF 9-14.00. Sen hade vi Step up 14-15.00 och jag klarade av att vara med hela tiden :) Svettigt och nästan utan hosta ;) Skönt! Sen hoppa ja upp på cykeln och drog iväg till solairet.. (hade soltid halv fyra) Klockan fyra var jag klar och jag cyklade hem.. hann andas ut lite och tog en snabbdusch! Sen åkte jag med tjugo över fem bussen till Bengtsfors för att åka till Kim.. Han, Robin och Daniel var där! Jag var snäll att åka dit endast för att hämta Henriks plånbok som han glömde förra helgen! Är jag inte världens bästa flickvän så säg ;) Jag åkte hem åtta igen, var trevligt att träffa dom lite också :)

 

Halv nio var jag i Åmål igen och jag gick av vid mamma och pappa! Kollade klart på Idol och FY FASEN va bra att Rahbi åkte :D Tålde han inte till slut så det var bra :D Var hemma hos mig vid tolv ungefär och nu har jag precis tagit mig en dusch! Känns inte som klockan är så mycket som den är.. Har vart uppe i varv precis hela dagen så det är skönt att ligga uppe lite :) Imorron har jag lång resa framför mig så jag får sova då ;P Då drar jag nämligen till Skövde för att övernatta på hotell med min underbara älskling :)

 

LÄNGTAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0