Halloween, helt slut, sjuk!

Lördagkvällen blev hur lyckad som helst :) Jag, Manuela, Johanna, Helen, Lina, Malin och Jimmy samlades hos Manuela innan vi gick bort till förfesten i sj-stugan! En kompis till Emelie som fyllde år :) Hade trevligt och berömde varandras utklädnad :D Jag var alltså boxare som ni kanske kunde lista ut ;P Gick och frös precis hela kvällen! Hade ju bara shorts och sporttopp på mig !! Så det var lite segt :P Men jag försökte dansa mig varm ;) Vid två knalla jag och Henrik hem och sov.. Va mycket skönt :)

Igår var vi uppe vid halv tio redan! Mamma kom och hämtade oss för hon ville passa Skrållan under dagen :) Så vi körde hem henne dit och käkade frukost.. Sen åkte vi med bussen till Bengtsfors hem till Kim! Låg i sängen precis hela dagen! Kände hur jag började må sämre och sämre.. Trodde jag bara var lite dåligt dagen efter.. Men så låg de inte till! Rösten försvann nästan, hostade så jag spydde nästan,  var stekhet men frös ändå.. Sov i omgångar hela dagen! Sjuk igen =( Kände att ja hade jättehög feber.. Bahh! Försökte hitta lite ork iallafall så jag och Henrik gick till Ica för att handla lite mat.. Vi gjorde köttfärssås och spagetti! Mycket bättre än en fet pizza! Sen var jag sängliggandes igen.. Usch!

Tråkigt att Henrik åkte i natt :( Nu kommer han inte hem på två veckor! Snyft :,( .. Men på lördag är det "hälsa på - dag" hos dom så då blir det en roadtripp till Skövde :) Ska bli skoj! Jag blir kvar över natten.. Henrik och jag tar in på hotell :) Som det ser ut just nu iallafall ;) Längtar!!


Men just nu längtar jag bara efter att bli helt frisk! Det kan inte fortsätta såhär :(

Älskar dig Henrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0