Händelserik dag!

Idag har jag vart med mamma och gjort lite ärenden på stan! Köpte mig ett par vinterskor och presenter till Lina :) Hoppas hon blir glad ;) Kalas på söndag =) hihi..

Sen så fick ja även ett tråkig samtal från Henrik =/ Vet inte om ja har nämnt det tidigare men det är såndär "hälsa på - dag" i Skövde på lördag! Får åka dit och kolla hur dom har det i lumpen osv.. Så jag skulle åka dit med hans mamma och syster Jenny! Skulle även sova hos Jenny imorron tills på lördag, bokat hotell som ja och Henrik skulle sova tills på söndag, köpt tågbiljett hem på söndag, bokat bioplatser osv osv.. Ahh iallafall så ringde han förut och lät helt nere och säger "Det är inställt på lördag".. Mjahaa ja, varför de fråga ja.. Och det är pga svininfluensan! Skit !! Förstår inte hur dom kan säga det jämt två dagar innan =/ Men men, det är som det är och jag tänker åka dit ändå :) Tar ett tåg på lördag dit också.. Får kosta va det kosta vill för annars träffar vi inte varann på 2 veckor :( Så Skövde it is ändå :) Som det ser ut nu iallafall.. Skulle inte förvåna mig om dom ska sova ute hela helgen eller nått! Vi skulle höras imorrn så får vi se vad som händer! Får hålla tummarna :)

 

Nu ska jag iallafall sova! Är helt slut! Var med på träningen förut och det var nog ganska dumt! Gjorde ont i lungorna =/ Och nu ser ja helt suddigt typ! Svider som bara den i ögonen! Ska bli så skönt att sova! Blir WF imorron!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0