HEEJ!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera under helgen men det har sina anledningar :P I fredags kom Henrik till mig! Då blev det bara massa mys som vanligt, vitlöksbröd, blåbärssoppa osv. På lördagen tog vi bussen till Bengtsfors hem till Kim och där har vi varit hela helgen :) Bara tagit det väldigt lugnt, kollat på film mm. Igår blev det en tripp till Vårdcentralen i Bäckefors för Henrik är dålig.. Och därför är han HEMMA en hel vecka till! Kan ju inte bli bättre :D Wihoo!

Jag åkte hem kvart över sex imorse.. Har varit på WF hela dagen! Något jag glömt att berätta är att jag har fått praktikplats på klädaffären Stilmagazinet här i Åmål :D Så den 30 november kl 10.00 drar det igång! ÄNTLIGEN !! Ska bli så  skönt att komma ut i arbetslivet nu :D Så det är jag jätteglad över.. Även om det är praktikplats! Sen får man se vad det leder till :) Är bra träning om inte annat med tanke på att det är sånt jag vill jobba med :) Så det känns hur bra som helst just nu! Ska självklart fortsätta söka jobb i Karlstad :)

Har precis fått hem min tösonge också.. Skrållan har vart hos mamma och pappa i natt :) Hon har saknat mig, det märker jag det ;) Ligger och gosa brevid mig här nu och piper emellanåt för att ja ska gosa tillbaka :D Så det ska jag göra nu efter att jag ätit mat :)

18-21.00 blir det jobb på dansskolan! Sen träffa mitt gos ikväll :)

DET GÅR BRA NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0