Massa mys!

Anlände i Skövde halv sex! Då kom Henrik och mötte mig.. Vi gick och tog ut lite  pengar och sådär och sen vidare till hotellet. Jag lämnade min väska och vi tog det lite lugnt innan vi gick ut igen! Inte det lyxigaste hotellet kanske och inte det största rummet eller sängen heller! Men det dög helt klart :D Man får alltid plats om man ligger och kramas ;)

Sen gick vi och hämtade ut biobiljetterna, gick bort till Lumpenområdet och kikade lite utanför, gick till Willys och köpte lite mat osv.. Frukt, nötter, yoghurt, dricka m.m :) Mumma! Sen gick vi tillbaka till hotellet för att käka och sen vidare till bion vid nio! Kollade på En julsaga! Den var mysig men lite seg kanske.. Men helt klart värt att se :) När vi hade kollat klart gick vi tillbaka till hotellet och kollade lite på tv och bara tog det lugnt! Var trött efter dagens resande och Henrik var trött han också :P

 

Alltid lka tråkigt när klockan ringer och det är dags att säga hej då :( Henrik gick kvart i sju ungefär och jag låg kvar en halvtimme till och sen knalla jag bort till bussen som gick kvart över åtta! Tiiidigt! Så nu sitter jag alltså på bussen och är i Trollhättan om en halvtimme ungefär. Där blir det en halvtimmes väntan innan jag åker vidare till Åmål med tåg :) sen blir det kalaaaas för Lina :) Roligt!

Gårdagen var iallafall värt alla pengar som gick åt :P Så skönt att få träffa min baby :) Han är den bästa jag vet ♥


Älskar dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0