Så mysigt!

Vid sju igår hämtade jag och mamma Henrik på tågstation :) Åkte hem till mamma och pappa och där åt vi hemmagjord pizza och spelade yatzy och poker.. Blev öl, bacardi och grogg! Mycket, mycket trevlig och roligt hade vi :) Jag och Henrik gick hem vid halv ett typ.. Blev duschen och sen mys :)

Gick upp vid ett idag typ.. Blev dusch igen och sen gick vi till Ica och köpte lussekatter och vanlijdrömmar :) Gick hem till mamma och pappa igen och fikade.. Första lussekatten för i år :) Kaffe till det! Tjuvstartade med att tända första ljuset i adventsljusstaken också eftersom jag inte är hemma imorron :P

Sen tog vi bussen till Bengtsfors klockan fyra så nu är vi alltså här.. Är hemma hos Kim! Får se vad som händer ikväll.. Bara lugnt tror jag :) Skönt det!

Så helgen har alltså varit väldigt bra hittills och den kommer fortsätta bra också! Imorron är det redan första advent också.. Tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0