Söndag!

Kom till Åmål vid tolv! Tråkigt att vara tillbaka men söndagen blev rolig ändå :) Åkte hem till mamma och pappa där jag och Lina kollade på film.. Eller Lina kollade och jag somnade ganska så direkt ;P Skönt! Vid halv tre blev jag väckt och då kom Jimmie, Liza, Bella, Joline, Thomas, Paola och mormor :) Blev massa god mat och prinsesstårta :) Myspys att träffa dom emellanåt! Synd att det inte blir så mycket mer än när vi har kalas bara! När klockan närmade sig halv sju gick jag till danslokalen för att träna bort tårtan ;) Blev Zumba för  hela slanten :) Väldigt roligt träningspass!

När det var slut gick jag och Manuela till Ica för att handla lite! Jag hade 45:- på mig och jag köpte yoghurt, blåbär/hallon och pålägg! Och det gick på exakt 45 kr.. Knepigt för det händer alltid mig att det blir på pricken! Ödet eller så har jag bara jävligt tur ;)

Inte gjort nått speciellt alls sen jag kom hem! Duschat, ätit kvällsmat och kollar just nu på film :) Blir snart natti natti! Behöver sooova! Upp halv 7 på min morronpromenad! Äntligen, saknat det i veckan när jag vart sjuk!

Så nu säger vi god natt :) Tråkigt att sova själv dock :( Vill ha mitt gos brevid mig! Men snart fredag :) Denna veckan kommer gå fort för det händer massa skoj ;)

PUSS!


I en båt en varm dag i somras! Ute på sjön hela dagen! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0