Våran dag!

2 år och 4 månader med min älskling idag :) Och vad passar inte bättre då än att åka och hälsa på min going i Skövde :) Tåget går vid halv två mot Göteborg, sen får jag sitta och vänta där en timme tills jag åker med tåget till Skövde! Så jag är där halv sex :) Jobbig resa, men det går nog fort ;) Är ju något roligt jag ska till :) Kommer bli värre på söndag dock ^^

Så ikväll bli det alltså massa mys med Henrik ♥ Bokat bioplatser så ikväll blir det bio ;) Sen sova på hotell :) Iiihhh, jag är på så bra humör idag! Börjar med frukost :) Har lite att greja med innan jag åker! Så nu sätter vi fart :)

 

LYCKA!


Älskar dig så mycket! - 070707 - Bästa dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0