Bra start!

Halv sju ringde klockan.. Då tog jag mig upp ur den goa sängen och satte på mig träningskläder! På med joggingskorna och ut i kylan! Tog mig en tur på ungefär 40 minuter! Kändes skönt :) Blev pigg så fort jag satte foten utanför dörren! Så hur trött jag än kommer va när jag vaknar och tänker "Nej, jag orkar inte upp och gå" så vet jag att jag kommer bli pigg bara jag kommer upp :)

Sitter och dricker en blåbärs/hallon proteindrink nu! Snart druckit upp den och jag blev proppmätt! Tänk att det kan mätta så mycket.. svårt att tro men skönt att det stämmer ;)

Ska ta mig  en snabbdusch nu och sen blir det WF en timme! Bra start på dagen idag alltså! Fortsätt så Emilia ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0