Cykel och dagis!

Pappa har äntligen lagat min cykel så nu kan ja cykla hur mycket jag vill ;) Det är så skönt när det är gött väder ute! Tog en lite omväg förut så jag kunde cykla mer :D Haha.. Det trodde jag nog aldrig att jag skulle säga när jag gick i skolan och cyklade till Karlberg varje dag! Då var det förjävligt :P Men inte nu, nu är det bara skönt att cykla istället för att gå :) Jag är galen i trafiken när jag hoppar upp på sadeln :P

Innan två gick jag och mamma bort till Joline och Bellas dagis för att hämta dom :) Sen drog jag barnvagnen hela vägen hem med dom små liven.. Skrattade gott för jag busade med dom ;P Tänk va mycket småsaker kan få dom att skratta.. Så härligt att se :) När vi kom hem blev det lite mellanmål och sen målade vi :) Och nu är jag hemma hos mig igen :) Hem till min bäbis ;) Ska även förbereda inför kvällens lektion med Studentcompaniet =)



Ute och åker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0