Fotat, äggmacka och LYCKA!

Gick bra att fota förut :) Hoppas på bra bilder! Är nyfiken !! När jag var klar gick jag direkt till danslokalen med lockigt hår och massa klet i ansiktet ;) hehe.. Kollade bara på eftersom jag inte känner mig hundra.. Sen så kom jag hem efter tio och sen dess har jag bara kollat tv typ och ätit äggmacka ;) Snart borsta tänderna å sussa!

JAG ÄR LYCKLIG!! Henrik ringde mig idag! Inte pratat med han sen i lördagskväll och idag fick jag äntligen höra från honom.. Har nämligen gjort baskerprov och får inte ha med sig mobil ut då så det är därför.. Och han klarade baskerprovet =) Det är stenhårt så ja är stolt över honom :) Han somnade mellan meningarna vi pratade för han var så slut.. Vi får prata mer imorron helt enkelt :) Men så himla glad att jag fick prata med honom igen :) Nu är han snart hemma!

Så nu kan jag somna med ett leende på mina läppar :) Imorron ska WF-gänget till en folkhögskola i Färjelanda.. Pust! men men, då är det snart fredag så jag får stå ut ;)

 

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0