Har anlänt!

Var fullproppat på tåget så jag brydde mig aldrig om att ta fram datorn.. Satt brevid en tant som klagade på att det var mer trångt vid våra platser än resten.. + att jag hade en skrikande ettåring framför mig.. Så det var bara att ränka till 10 och inte få ett utbrott ^^ Men jag kom iallafall fram efter lite förseningar.. Tog mitt pick och pack och tog en promenad bort till Norrstrand där Lina och Erik bor :) Kallt.. brr! Så det var skönt att komma in i värmen :) Kom hit vid sju ungefär och sen dess har jag bara degat i soffan framför tvn :) Eriks kompis är här och det är tv-spel som gäller ;) Roligt att kolla på :D Lina slutar jobba 22.00 och då har vi fixat iordning tacos så det är klart när hon kommer hem :) Det ska bli gottit för nu börjar det kurra lite i magen :P

Kanske återkommer senare ikväll ;)


Right now i soffan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0