Hejsan!

Fixat en massa ärenden på stan idag! Skönt att ha det gjort :) När jag var klar med det jag skulle göra så cykla jag hem till mamma och pappa.. Stod för maten idag med :) Lax, bulgur, kall sås och sallad blev det :) Jag är bäst på det ;) Alltid lika gott :) Igår gjorde jag köttfärssås och spagetti.. Också megagott :) Fast jag åt med bulgur till istället.. Jag är nyttig jag ;)

Ska snart åka med mamma och mormor till stan igen.. Följa med och handla lite mat! Behöver fylla på kylskåpet lite :) Sen ska jag hem och plocka undan lite saker.. Henrik kommer ju till mig idag :) Behöver kanske inte så ut som ett bombnedslag av kläder då ;P

Inte helt omöjligt att det blir en sväng i solariet senare också! Blir så sugen på det när det är såhär kyligt ute som det är nu! Sen så börjar jag bli blek också och det trivs jag verkligen inte med :P

Annars så ser dagen lugn ut! Längtar tills goset kommer till mig! Blir myspys hela kvällen :) Mår som bäst när han är hemma :) Härlig känsla i magen!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0